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Great co - Avis employé Employé anonyme Delta Air Lines

Voir tous les avis (7826)
    3,0
    11 sept. 2018
    Employé anonyme
    Employé actuel
    Recommander
    Approbation du PDG
    Perspective commerciale

    Avantages

    Salary, benefit, family discount, et autres

    Inconvénients

    j'en connais pas un pour être franc

    Avis d'autres employés

    Voir tous les avis (7826)
      1. 5,0
        13 avr. 2024
        SWE Co-op
        Ancien stagiaire
        Recommander
        Approbation du PDG
        Perspective commerciale

        Avantages

        Relaxed work environment, slower paced

        Inconvénients

        Flight benefits, offices, hybrid wfh schedule

        1. 5,0
          18 sept. 2015
          Flight Attendant
          Employé actuel, plus de 8 ans
          New York, NY
          Recommander
          Approbation du PDG
          Perspective commerciale

          Avantages

          Super entreprise pour laquelle travailler! Environnement de travail amusant, se soucie des employés, super uniformes, salaire compétitif, juste une entreprise géniale pour laquelle travailler ! Ils sont très flexibles, vous pouvez vivre n'importe où dans le monde, tant que vous pouvez vous rendre au travail quand vous en avez besoin !

          Inconvénients

          Au bout du compte, c'est une très grande entreprise. Il est donc très facile de devenir juste un "numéro" dans l'entreprise. Le groupe des agents de bord n'est pas syndiqué, les règles peuvent donc changer très souvent. Assurez-vous que votre gestion du temps est impeccable, car vous ne pouvez pas du tout être en retard au travail, et il n'y a pas beaucoup d'excuses acceptables, même la pluie n'est pas une excuse.

          Traduit de l'anglais
          206
          Delta Air Lines LogoRéponse de Delta Air Lines9y

          Thank you for your review and recommendation of Delta. We work hard every day to make Delta a great place to work; it’s nice to hear how much you enjoy our company and our work environment. Our people and our culture are our most important competitive advantages and the direct relationship we have enjoyed with our flight attendants has served our people, our customers and our company very well. To that end, we have a strong open door policy that enables any employee to go directly to a leader with any concerns, and we have hundreds of flight attendants who are actively engaged in our business, providing feedback and working on solutions for their colleagues and our customers. At Delta, a consistent, reliable operation is one of the reasons our top customers come back to fly with us time and again. That makes employee reliability – being on time, every day, for your shift or your flight – especially important. We agree that having a fundamental understanding of the flight attendant role is important for our field leaders, and we also value diversity at all levels of the company. That’s why so many of our field leaders are flight attendant qualified and many still fly when their schedules allow. We appreciate your feedback and will be sharing it with our In-Flight team. –Wendy, Talent Acquisition Team

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