Avis de Human Resources chez Activision Blizzard | Glassdoor.fr

Avis de : Human Resources chez Activision Blizzard

Mis à jour le 7 sept. 2013

Pour filtrer les avis, ou .

2 avis trouvés

2.3
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
33%
Recommander à un ami
0%
Approuvent le PDG
Activision Blizzard CEO Robert A. Kotick
Robert A. Kotick
1 évaluations
  1. Utile (1)

    « Great place to work.« 

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Human Resources à Santa Monica, CA
    Recommande
    Point de vue neutre
    N'approuve pas le PDG

    J'ai travaillé chez Activision Blizzard à temps plein plus d'un an

    Avantages

    Lots of talented and creative people with big hearts and a passion for making amazing games.

    Inconvénients

    When I worked there, the building decor was a bit worn out. Stained carpets, old furniture etc.

    Conseils à la direction

    Be open and candid with employees regarding org changes and what's happening in the business.

    Activision Blizzard2013-09-07
  2. « Terrible Recruitment Process« 

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Human Resources à Vancouver, BC
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    N'approuve pas le PDG

    I have been working at Activision Blizzard temps plein for less than a year

    Avantages

    Large company with lots of People and positions available. Lots of opportunity in many cities around the world.

    Inconvénients

    Recruitment process took 8 weeks and 7 interviews to finally get a job offer at the end. Recruiters do not have a clear picture what the roles are, the talent needed or how to interview. It may be that they have lost focus of who their internal customers are

    Conseils à la direction

    Your lack of care or blatant disregard of people's time is arrogant. Today's applicant is also today's customer. Skill set is lacking on knowledge about local markets, may open up to liability

    Activision Blizzard2012-08-15
2 avis trouvés