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Avis sur HubSpot

Dernière mise à jour : 16 mai 2018
592 avis

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Contrat PermanentTemps Partiel

4,7
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Recom­mandent
Approuvent du PDG
HubSpot CEO & Founder Brian Halligan
Brian Halligan
498 Évaluations

592 Avis des employés

Trier: PopulairesÉvaluationDate

  1. Utile (1)

    « Une super boite et une culture à part »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Channel Account Manager - Dublin, Dublin (Irlande)
    Employé actuel - Channel Account Manager - Dublin, Dublin (Irlande)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à plein temps (Plus d'un an)

    Avantages

    La culture de Hubspot permet énormément de flexibilité. Tant que les résultats sont au rdv vous pouvez gérer votre temps comme vous le souhaitez. C’est une boite américaine et il n’y a pas de culture de la “presence”.

    On apprend également beaucoup de choses (account management/ mentoring/ négociation...)

    L’ambiance est par ailleurs vraiment tres bonne. Ca bosse dur mais il y a beaucoup de récompenses à la clè

    La boite est en pleine croissance

    Inconvénients

    Il faut être capable d apprendre tres vite car il y a beaucoup de choses à connaitre sur le produit / les process/ les soft skills.
    Il y a néanmoins un super accompagnement pour vous aider

    Conseils à la direction

    Gardez cette culture !


  2. « Très bonne entreprise et super environnement de travail »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Sales Engineer - Dublin, Dublin (Irlande)
    Employé actuel - Sales Engineer - Dublin, Dublin (Irlande)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à plein temps (Plus d'un an)

    Avantages

    Je travaille chez HubSpot depuis 1 ans, directement en contact avec les équipes commerciales. HubSpot me donne la possibilité de travailler à distance quand je le souhaite, nous avons beaucoup de flexibilité. Chez HubSpot nous sommes tous très indépendants et j'aime le fait qu'il n'y ai pas de micro-management. L'ambiance de travail est également un point positif, de nombreux évènements sont organisés pour souder l'équipe et créer une vraie communauté française :)

    Inconvénients

    Je n'ai pour le moment pas de points négatifs à mettre en avant concernant HubSpot

  3. « Environnement incroyable »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Technical Customer Support Engineer - Dublin, Dublin (Irlande)
    Employé actuel - Technical Customer Support Engineer - Dublin, Dublin (Irlande)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Hubspot est une structure remarquable dont la culture et les collaborateurs font la force, et qui a su garder ses valeurs intactes malgré son rythme de croissance. Les managers sont très ouverts et à l'écoute des employés, prompts à donner des feedbacks constructifs. Chacun dispose d'une grande autonomie (très bon horaires pour jongler entre vie pro/vie perso, une heure aménagée par jour pour travailler sur des projets annexes, se former sur différents outils ou simplement aller observer et discuter avec d'autres services). Il y a une véritable valorisation des compétences, les opportunités de carrière en interne sont très bonnes des lors que l'on fait ses preuves. L'environnement multiculturel est très enrichissant, ce qui, en y ajoutant les locaux et perks, contribue à créer un environnement de travail incroyable.

    Inconvénients

    Une croissance très rapide qui demande de rester perpétuellement à l'écoute des évolutions des produits et process.

    Réponse de HubSpot

    7 déc. 2017 – Chief People Officer

    Voyons si je me souviens bien de mon français appris à l'université (avec également l’aide de Google traduction et de ma super collègue). Merci d’avoir rédigé un commentaire et d’aider HubSpot durant... Voir plus


  4. Utile (3)

    « How good can it really be? Short: Really good. »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Customer Success
    Employé actuel - Customer Success
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Every part of the interview process was extremely well thought out and honestly enjoyable from a candidate stand point. The team really puts the effort into understanding your baseline for Inbound and if a good fit after the initial video interview (worst, most awkward part for me) and phone screen making sure the candidate is set up for success when talking to a hiring manager.

    You definitely get put through the gambit during the onsite portion. I spoke to three managers and two directors in 30 minute sequential meetings. All were great, but particularly the Service Director. It really wasn’t an interview after the first minute or two of talking to him. It was a conversation, and an insightful, engaging one at that. A++

    From the minute you’re brought on, you have a huge wealth of freedom and autonomy to just get things.. done. Everyone deeply believes in the company and the product and I may have had one or the other in previous roles but rarely if ever both with other companies. Definitely cool.

    Inconvénients

    Training can at times lack structure. There were times during the two week training you would come in, have a session for an hour and have a blank calendar the rest of the day. Perfectly fine if you use good judgement (hint) but you may struggle if you’re not used to building out your own day or if you learn best in traditional student-teacher dynamic.

    Conseils à la direction

    Being more consistent with feedback. One-two pro tips can often be helpful but doesn’t always help explain the big picture behind why a certain tool works how it does or how we could best leverage and recognize specific situations for an individual customer. At the end of the day, I just want to get better and feedback could be more cohesive and plentiful at times.


  5. « Awesome Company »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Employé anonyme
    Employé actuel - Employé anonyme
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à plein temps

    Avantages

    Great working environment, flexible schedule, option to work from home.

    Inconvénients

    I am still new and have not experienced any yet


  6. « Best company, best team »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Inbound Sales Coordinator - Dublin, Dublin (Irlande)
    Employé actuel - Inbound Sales Coordinator - Dublin, Dublin (Irlande)
    Recommande
    Point de vue positif

    Je travaille chez HubSpot à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    - Career development and opportunities to grow
    - Company culture | Completely transparent
    - PEOPLE | I never met so many remarkable personalities that are at the same time so down to earth
    (also a huge thank you to our daily catering ladies)
    - Onboarding in the US couldn't be a better start

    Inconvénients

    - Dog policy only on Fridays maybe? ;)

    Conseils à la direction

    Thank you for making HubSpot such a great company.


  7. « Best culture, best product, best team! »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Inbound Sales Coordinator - Dublin, Dublin (Irlande)
    Employé actuel - Inbound Sales Coordinator - Dublin, Dublin (Irlande)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    - Company´s culture
    - Best Product
    - Amazing team
    - Carreer Development and training

    Inconvénients

    - Dublin´s weather
    - At the moment, nothing else

  8. « It's all true! »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Employé anonyme - Dublin, Dublin (Irlande)
    Employé actuel - Employé anonyme - Dublin, Dublin (Irlande)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à plein temps

    Avantages

    I'm honestly shocked and amazed how much I love my job and working for HubSpot.
    The opportunity to train in the head office in the US was fantastic, you really get sucked into the culture (a word I hate, but it's true). I also made great friends with other HubSpotters
    My team genuinely want me to succeed, they want me to do well for my benefit and theirs.
    Completely transparent, it's not just for show
    Humility is hugely appreciated and desired in all people - and in turn, everyone you work with is a genuine &nice person. Coming from a marketing/advertising background where people and companies are quite fake HubSpot is a breath of fresh air.
    I actually like coming to work every day

    Inconvénients

    some extra HR info when starting around pay dates etc would be great, this isn't easily found on the company info tool, but this is a teeny critic - literally, the only thing I could think of!

    Conseils à la direction

    none!


  9. « CSM »

    StarStarStarStarStar
    Employé actuel - Employé anonyme
    Employé actuel - Employé anonyme

    Je travaille chez HubSpot à plein temps

    Avantages

    It's a great place to work

    Inconvénients

    I have nothing negative to say.


  10. Utile (1)

    « Too good to be true? »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Customer Support Specialist - Dublin, Dublin (Irlande)
    Employé actuel - Customer Support Specialist - Dublin, Dublin (Irlande)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à plein temps (Plus d'un an)

    Avantages

    I have been at HubSpot for nearly a year and I have held off writing a review because to be honest I have been waiting for what I thought was the inevitable slip of the gorgeous, attractive mask but if anything it has only got better and better! Honestly! I geniunely love getting up for my job, I adore the people I work with and finally I feel like I work in a company that looks at me like a human rather than a number. There are so many pros...the benefits (unlimited holidays isnt a myth?!?! Seriously.), the people, the facilities, the opportunities to grow, the different projects, the challenging yet fair environment, did I say the people (?) and most definitely the support of management. A senior management team that actually listens?! Who knew?! I am so proud to work at HubSpot and from this cynic to the cynic reading this in a job where you are stressed out of your mind, there is light at the end of the tunnel just keep going! Times are changing in Ireland and I am so glad that I work in a company that I think are leading the way :)

    Inconvénients

    There is a really really sharp learning curve that can be totally overwhelming but in fairness management are realistic, fair and they listen - actively listen. I work in Support and the starting pay is not great but there are loads of opportunities to grow within the company - mainly outside of Support however.

    Conseils à la direction

    Keep doing what you are doing. Katie Burke and Kate Moran you are both goddesses for the culture you have built. Maybe find a way so that there aren't so many emails?? Or can I ask you to stop growing at such a crazy speed so I can keep up at the level I want?! (I want to have an indepth knowledge of everything...not asking much?)


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