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Avis de : Technical Support Engineer chez Jive Software

Mis à jour le May 1, 2017

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3 avis trouvés

4.0
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
96%
Recommandent à un ami
Jive Software CEO Scott Brighton (no image)
Scott Brighton
0 évaluations
  1. « Support »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Technical Support Engineer à Londres, Angleterre
    Recommande
    Point de vue neutre
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Jive Software à depuis plus d'un an

    Avantages

    Friendly and collaborative. Plenty of fun if that's your thing. Strong ethical balance. Challenging. Opportunity to learn the world of collaborative software for business. Excellent tool for businesses.

    Inconvénients

    Long days, little work life balance. You'll get fat on the free food. Not a lot of scope for career progression.

    Jive Software2017-05-01
  2. Utile (9)

    « Worst company I have ever worked for - simply avoid »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Technical Support Engineer à Reading, Angleterre
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez Jive Software à

    Avantages

    Not really - maybe the snack but then again many companies offer these to employees anyway

    Inconvénients

    Rubbish managers in EMEA support team. Worst I have seen in my life. All liars and lack experience - really shocked to see some have even made it to 'directors'.

    Conseils à la direction

    Get you act together and get some management training. You do realise the huge turnover when it comes to staff. That should give you a clue.

    Jive Software2016-11-06
  3. Utile (1)

    « A fantastic place to be! »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Technical Support Engineer à Reading, Angleterre
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Jive Software à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Working with a great team of talented and interesting people. We have a great product that we fully use ourselves internally. The best office environment I've worked in with great amenities. There's always a new challenge to face which keeps the job interesting.

    Inconvénients

    Expect to work hard and always have lots to do. Sometimes working with a global client list necessitates working unsociable hours, but nothing is forced on you.

    Conseils à la direction

    Keep up the great work!

    Jive Software2014-10-24
3 avis trouvés