Avis sur MuleSoft | Glassdoor.fr

Avis sur MuleSoft

Mis à jour le 19 nov. 2019

Pour filtrer les avis, ou .

4.2
82%
Recommandent à un ami
88%
Approuvent le PDG
MuleSoft CEO Greg Schott
Greg Schott
188 évaluations
  1. « I've never been more engaged »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Alliance Director à Singapour
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez MuleSoft à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    The combination of the SalesForce culture and the integration solution from MuleSoft is exciting, we're helping customers address one of their biggest challenges and making them successful.

    Inconvénients

    There's a lot to learn in a short period of time, but SalesForce and MuleSoft both invest in making sure their employees are set up for success.

    Conseils à la direction

    Continue investing and resourcing as the opportunity is here and now.

    MuleSoft2019-11-19
  2. « Very good job »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    Employé actuel - Account Development Representative à San Francisco, CA
    Recommande
    Point de vue positif
    N'approuve pas le PDG

    Je travaille chez MuleSoft à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Pays well, surrounded by highly educated people, cutting edge technology

    Inconvénients

    No power, difficult to hit quota,

    Conseils à la direction

    Listen to your employees

    MuleSoft2019-11-07
  3. « Regional Escalation Manager »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Regional Escalation Manager à Sydney
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez MuleSoft à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Culture, technology of the product, training/onboarding process and internal tools. At the bleeding edge of enabling digital transformation and the 4th Industrial Revolution

    Inconvénients

    Really nothing to mention on any cons

    Conseils à la direction

    Amazing company culture, hope that is maintained during the crazy growth the company is experiencing

    MuleSoft2019-11-06
  4. « Great Company »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Senior Consultant à San Francisco, CA
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez MuleSoft à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Amazing team and great company

    Inconvénients

    Merger with Salesforce has slow down tree startup culture

    MuleSoft2019-11-04
  5. Utile (1)

    « Incredible training & caliber of coworkers but ruinous for your mental and physical well being »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Account Development Representative 
    Ne recommande pas
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez MuleSoft à temps plein plus d'un an

    Avantages

    Best in class training - will set you up for success in any role, truly one of a kind. If you are early in career this will be huge. Highest caliber of people will push you. Highest pay you'll get as an SDR

    Inconvénients

    Working at Mule is life on hard mode. Unparalleled intensity during the day and in this role specifically, that stress bleeds into the rest of your life inevitably. Slow career advancement despite what they tell you, 2 years realistically in AD

    Conseils à la direction

    Don't sell the AD role as a strategic consulting-type role. It's a sales development, cold-calling role no matter how you slice it

    MuleSoft2019-10-28
  6. Utile (1)

    « The Great & Wonderful MuleSoft »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Success Director 
    Recommande
    Point de vue positif
    N'approuve pas le PDG

    Je travaille chez MuleSoft à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    The People. amazing. everyone of them. Just do what it takes, have fun, enjoy each other and bring your whole self to work

    Inconvénients

    Lots of small issues starting to pop up that point to a definite culture shift AFTER the Salesforce acquisition AND the departure of our CEO. Not sure that Simon is a great CEO to work for and may be more of a corporate 'yes man'. Time will tell but the trajectory has definitely changed with Simon's arrival at the helm.

    Conseils à la direction

    Watch the wording on communication. Simon is a bit abrasive in delivering key messaging. Control the number of minor changes where you are perfectly capable of pushing back on Salesforce management and shielding the great people at Mule from turning into a large corporate culture. Each individual change isn't an issue but don't think the employees are missing the forest for the trees. CEO Job performance I rated... was for Simon, not Greg. Drastically different people and performance levels (as well as focus)

    Dérouler
    MuleSoft2019-09-26
  7. « An amazing company to work at »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - RVP Sales à Londres, Angleterre
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez MuleSoft à temps plein plus d'un an

    Avantages

    The smartest, most driven and friendly bunch of people

    Inconvénients

    Bought by Salesforce so became part of a large, but incredible machine and lost the identity...it happens

    Conseils à la direction

    Hold on to the Mulesoft identity as long as you can

    MuleSoft2019-09-27
  8. « Good Employer with Challenges »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Sales Executive à Munich, Bavière
    Recommande
    Point de vue positif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez MuleSoft à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Since it joined Salesforce, the great SF culture is trickling through to Mulesoft with all the benefits like VTO, free lunch etc. The product works for enterprise and tech companies, meets the demand well and is good at innovating.

    Inconvénients

    Almost nobody reaches their quota, internal processes are cumbersome and take long to react (f.e. getting support from PreSales). The company behaves bigger than it is and the benefits of working for a smaller company, meaning being fast and agile, are eroding. Management panics easily when they don’t see numbers in reach and reacts by implementing complicated reporting and forecasting taking up a lot of lower... management‘s and AEs time while not optimizing the organization.

    Dérouler

    Conseils à la direction

    Realistic quotas; make PreSales accessible more easily as the product is very technical and support the sales process instead of making it more complicated.

    MuleSoft2019-10-03
  9. « VERY Unhealthy Environment »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Sales à New York, NY
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez MuleSoft à temps plein moins d'un an

    Avantages

    You're a part of Salesforce Pushed to your limits of learning

    Inconvénients

    A very pessimistic sales culture Unhealthy pressure to put yourself behind the success of the company Internal politics that deters you from doing your job Radical Candor comes off as being told to "Be aggressive" No flexibility or independence (micro-management)

    Conseils à la direction

    Please hire more competent management Value your employees as humans and adults and not just sales machines Stop with all the internal politics and focus on developing your employees

    MuleSoft2019-10-24
  10. « Most impressive team and culture in the software business these days. »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Employé anonyme 
    Recommande
    Point de vue positif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez MuleSoft à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Impressive team, market, product, vision and culture. Couldn’t be more impressed with the agility and candor. This is how to win in enterprise software today. Culture Product Team Candor / feedback culture Opportunity lot grow Absolute professional environment Expert peers Excitement

    Inconvénients

    Speed of growth can result in back and forth sometimes Constant alertness is required Not for the faint of heart

    Conseils à la direction

    Protect culture within a huge organization Stay true to your values Continue to impress and support high performers by keeping standards high

    MuleSoft2019-08-14
249 avis trouvés
</>Intégrer