Avis de Customer Service Representative chez PointClickCare | Glassdoor.fr

Avis de : Customer Service Representative chez PointClickCare

Mis à jour le janv. 4, 2019

Pour filtrer les avis, ou .

4.9
100%
Recommandent à un ami
100%
Approuvent le PDG
PointClickCare CEO Mike Wessinger
Mike Wessinger
3 évaluations
  1. Utile (4)

    « Amazing place to work! »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Representative à Remote, OR
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez PointClickCare à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    I love working for PCC. The culture and environment is amazing. I work remotely and I feel extremely close to my team. I thought I wouldn’t feel included, however I feel included in every way. Sure, I miss out on a few things with not being in the home office, however my team is always there and shares tons of photos. My team is an amazing family and I love everything about. The vacation time is awesome andnhow... understanding the company is, amazing!

    Dérouler

    Inconvénients

    I personally can not think of any at this moment.

    Conseils à la direction

    Keep up the good work. Open communication is key.

    PointClickCare2019-01-05
  2. Utile (1)

    « Awesome place to work »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Senior Customer Service Representative à Remote, OR
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez PointClickCare à temps plein depuis plus de 3 ans

    Avantages

    Great benefits, flex time, Caring coworkers, working with some of the most talented engineers.

    Inconvénients

    I’ve been working for this awesome company going on 3 years and honestly, I can’t see a con.

    Conseils à la direction

    Keep up the great work

    PointClickCare2018-08-19
  3. « A good move for me... »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Customer Service Representative à Sheffield, IA
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez PointClickCare à

    Avantages

    Great team of colleagues, excellent benefits, some variety in the work, ample opportunities to move within the company, working from home, performance bonus opportunities.

    Inconvénients

    Some departments do not share same commitment to prompt customer service, can lead to bottlenecks that are aggravating for clients and staff.

    PointClickCare2017-05-11
3 avis trouvés