Avis de Customer Service Specialist chez Rue Gilt Groupe | Glassdoor.fr

Avis de : Customer Service Specialist chez Rue Gilt Groupe

Mis à jour le 16 juil. 2018

Pour filtrer les avis, ou .

4 avis trouvés

3.4
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
35%
Recommandent à un ami
Rue Gilt Groupe CEO Mark McWeeny
Mark McWeeny
0 évaluations
  1. "Customer Service Specialist Role"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Specialist à Limerick, Limerick
    Recommande
    Point de vue neutre
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Rue Gilt Groupe à temps plein plus d'un an

    Avantages

    Great people Work is not too hard

    Inconvénients

    Not a lot of possibility for upward movement as they only come up if someone leaves

    Rue Gilt Groupe2018-07-16
  2. "Chilled out atmosphere but no room for progression"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Specialist à Limerick, Limerick
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez Rue Gilt Groupe à temps partiel plus d'un an

    Avantages

    Good atmosphere, Friendly staff, Kitchen facilities

    Inconvénients

    No room for progression, extremely monotonous work

    Conseils à la direction

    More opportunities for progression

    Rue Gilt Groupe2018-04-06
  3. Utile (2)

    "Rapidly declining in Limerick office"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Specialist à Limerick, Limerick
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    N'approuve pas le PDG

    J'ai travaillé chez Rue Gilt Groupe à temps plein plus de 3 ans

    Avantages

    - Great people work here, recruitment is spot on - Fully stocked canteen with fresh fruit, tea's/coffee's, soft drinks & cereals - If you know how you're looking to progress your career your line manager will assist you but you have to really chase them for it - Work is not too challenging and clients that use Gilt/contact customer service are easy to interact with - Flexible schedule with six weeks notice of...

    Dérouler

    Inconvénients

    - Disinterested top level management, the operations managers really do not care about the supervisors or employees who report into them & threaten all employees who leave with no reference of employment, which HR will deny is going on when queried - Additional work handed out by supervisors as part of 'development plans' when really they just don't want to or have never been shown how to do it themselves, I would...

    Dérouler

    Conseils à la direction

    No one feels valued here anymore, when I started in Gilt it was a land of opportunity and everyone was excited to see the company grow, go back to late 2013/early 2014 thinking to reduce the current level of staff turnover and attempt to push away the redundancy packages that everyone knows are on the way.

    Rue Gilt Groupe2018-03-26
  4. "Customer Service Specialist"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Specialist à Dublin, Dublin
    Recommande
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez Rue Gilt Groupe à temps partiel plus d'un an

    Avantages

    Good atmosphere. The work is not difficult once your get used to it. Good for a resume, especially as a student. Good salary. Managers are all really helpful if you need anything.

    Inconvénients

    Often hard to get to know others, maybe this was because I was part-time and in a call centre people are on phones.

    Rue Gilt Groupe2017-12-08
4 avis trouvés