Avis sur Sainsbury's Bank | Glassdoor.fr

Avis sur Sainsbury's Bank

Mis à jour le 15 oct. 2019

Pour filtrer les avis, ou .

2.9
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
38%
Recommandent à un ami
75%
Approuvent le PDG
Sainsbury's Bank CEO Justin King (no image)
Justin King
16 évaluations
  1. « Good place to work at »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Consultant à Édimbourg, Écosse
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Sainsbury's Bank à temps plein plus d'un an

    Avantages

    Calm- Nice environment-Nice staff

    Inconvénients

    Poor pay-all the others were alright

    Conseils à la direction

    Co-operative management want to drive business through

    Sainsbury's Bank2019-10-01
  2. « No investment in people development. »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Manager à Édimbourg, Écosse
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Sainsbury's Bank à temps plein depuis plus de 5 ans

    Avantages

    Working from home options available.

    Inconvénients

    No investment in training or development.

    Conseils à la direction

    Value your people.

    Sainsbury's Bank2019-10-01
  3. « Failed to become the challenger bank it could and should have been »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Manager à Édimbourg, Écosse
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif

    J'ai travaillé chez Sainsbury's Bank à temps plein plus de 5 ans

    Avantages

    Great Brand Huge potential if they were to get it right Good new office Some great departments with really good people Decent rate of pay

    Inconvénients

    Imported the worst of big bank culture through their hiring process as they grew their number of employees significantly Wrong strategy - Trying to compete with the big banks at their own game, without any of the advantages of scale the big banks have An increasingly blame culture where politics trumps truth-telling or fact-checking Impossible to get anything done outside of transformation projects

    Sainsbury's Bank2019-10-15
  4. « Steer clear if you can »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Advisor à Édimbourg, Écosse
    Ne recommande pas

    J'ai travaillé chez Sainsbury's Bank à temps plein

    Avantages

    Better hours than a hospitality job, salaried.

    Inconvénients

    Your job is to be a robot, plain and simple. It's soul destroying and yet management still force you to engage in this faux development rubbish. It's all for show. There's no development opportunities. I've seen time and again colleagues have "progression opportunities" dangled in front of them only for those opportunities to mysteriously never materialise. If you're looking for a job for a few months, sure it's... fine, but have an exit strategy. Also the pay is very poor compared to similar positions elsewhere.

    Dérouler

    Conseils à la direction

    Stop the manipulation tactics and actually invest in your staff.

    Sainsbury's Bank2019-10-08
  5. « Awful pay for the tasks »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Agent à Édimbourg, Écosse
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Sainsbury's Bank à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Decent breaks, no late shift on weekends

    Inconvénients

    Managers are either really good or really terrible, depending on who you get you might want to leave sooner rather than later. Telephony agents are asked to do more and more things weeks after weeks without reviewing targets or raising salary, little to no chance to move to another department if you are in telephony as everyone leave

    Sainsbury's Bank2019-09-17
  6. « Soul destroying »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Associate à Édimbourg, Écosse
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    N'approuve pas le PDG

    J'ai travaillé chez Sainsbury's Bank à temps plein moins d'un an

    Avantages

    Other agents made it okay...about it.

    Inconvénients

    Shocking pay £17 500. Get told you’re on a “shift rotation” when this is true but you’re likely to start and end your 4 weeks on 2-10 shifts, then put you on your “mid shifts” which is 11-7/12-8 so technically you’ve got no life for 3 weeks. There’s no progression. I mean none. You get a nice “sme” title but really it’s a glorified term for managers to use you to pick up their dirty work. Understand you can’t... progress much in 1 year but to do other things? Nope not a chance to develop because you’re glued to your headset. Engagement is next to none. Everyone is miserable and we all bask in our own depression. Managers are glued to their computer screens and then come down on you when you don’t hit targets. Seriously don’t get a job here in the hopes of bigger and better things. Or even as a call centre job. Rubbish pay rubbish job rubbish development or even time to try and progress yourself. “Drive your development” they say...

    Dérouler

    Conseils à la direction

    Some were fine. 1 needs some people skills and stop acting the hard man in front of people.

    Sainsbury's Bank2019-10-03
  7. « It's alright »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Travel Money Advisor à Chippenham, South West England, Angleterre
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Sainsbury's Bank à temps partiel plus d'un an

    Avantages

    Flexible hours and Sainsbury's staff discount

    Inconvénients

    Often understaffed and definitely underpaid considering the financial responsibility

    Conseils à la direction

    Talk to your staff and use their knowledge better.

    Sainsbury's Bank2019-08-25
  8. « good for studentz »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - TMA 

    Je travaille chez Sainsbury's Bank à temps partiel

    Avantages

    flexible working hours, good pay

    Inconvénients

    lack of support, can be difficult toc communicate with management

    Sainsbury's Bank2019-08-19
  9. « Great company »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Campaign Manager 
    Recommande
    Point de vue neutre
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Sainsbury's Bank à temps plein depuis plus de 5 ans

    Avantages

    Flexible working Good working environment Good recognition Car park

    Inconvénients

    Admin heavy Some of the management don’t reflect the ethos of the company Although home working is allowed this is minimal. They could do with listening to individuals requirements and not having it as one rule fits all

    Sainsbury's Bank2019-07-14
  10. « Very good company »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Senior Data Analyst 
    Recommande
    Point de vue positif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Sainsbury's Bank à temps plein

    Avantages

    Adapts to change, focusing on data science

    Inconvénients

    Salary bandings aren't the best

    Sainsbury's Bank2019-07-11
81 avis trouvés