Avis de Customer Service Representative chez Sysco Canada | Glassdoor.fr

Avis de : Customer Service Representative chez Sysco Canada

Mis à jour le 28 juin 2017

Pour filtrer les avis, ou .

4.1
69%
Recommandent à un ami
Sysco Canada CEO Randy White
Randy White
0 évaluations
  1. « Csr »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Representative à Waterloo, ON
    Recommande
    Point de vue positif

    Je travaille chez Sysco Canada à temps plein depuis plus de 3 ans

    Avantages

    Structured for success and a great environment to make acquaintances

    Inconvénients

    Stressful sometimes no room for errors

    Conseils à la direction

    Stay on top of your employees well being, they do work hard for you Day in and day out.

    Sysco Canada2017-06-29
  2. Utile (1)

    « Customer Service »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Representative à Halifax, NS
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre

    Je travaille chez Sysco Canada à temps plein depuis plus de 10 ans

    Avantages

    i have worked with some great people over the years and learned lots about the industry... it has been a great learning experience

    Inconvénients

    garbage pay, no room for advancement and office politics

    Conseils à la direction

    Been working here for 10 years full time and give it my all, everyday... i have tried to move around in the company but 10 years of experience means nothing against a university degree????

    Sysco Canada2016-03-08
2 avis trouvés