Avis sur TNS North America | Glassdoor.fr

Avis sur TNS North America

Mis à jour le mai 18, 2018

Pour filtrer les avis, ou .

85 avis trouvés

2.7
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
34%
Recommandent à un ami
37%
Approuvent le PDG
TNS North America CEO Richard Ingleton
Richard Ingleton
10 évaluations
  1. « Typical Market Research Firm »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    Ancien employé - Employé anonyme 

    J'ai travaillé chez TNS North America à temps plein

    Avantages

    Work life balance (better than other Kantar companies)

    Inconvénients

    Process and procedures can be optimized for better efficiency

    TNS North America2018-05-18
  2. « Good place to work »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Vice President à Chicago, IL
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez TNS North America à temps plein depuis plus de 3 ans

    Avantages

    Large global company with many good people

    Inconvénients

    Competitive, changing environment makes it hard for a generalist to win

    TNS North America2017-04-08
  3. Utile (1)

    « Senior Project Manager »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Senior Project Manager 
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez TNS North America à temps plein plus de 10 ans

    Avantages

    Good work-life balance. Ability to work with many clients across many sectors. Many offices in many countries with opportunities to travel for work.

    Inconvénients

    This company got too big and stopped focusing on the customer. They ended up more interested in systems than keeping projects. Too much outsourcing.

    Conseils à la direction

    Think about going back to the heart of what made the company so successful, which was building teams that loved working for each other and their clients. Things are too siloed and fractured now.

    TNS North America2017-03-26
  4. « Vice President »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    Employé actuel - Employé anonyme 
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez TNS North America à temps plein

    Avantages

    Family like atmosphere, nice building

    Inconvénients

    Struggling business, more so due to the nature of the industry

    Conseils à la direction

    Make it less top heavy

    TNS North America2017-02-19
  5. « TNS »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
     à Chicago, IL
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez TNS North America à plus de 8 ans

    Avantages

    Nice people, good work ethic. Lots of experienced folks with lots of mentorship available.

    Inconvénients

    A bit disorganized from a technical standpoint.

    TNS North America2017-01-18
  6. « Good people, poor leadership »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Employé anonyme 
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    N'approuve pas le PDG

    J'ai travaillé chez TNS North America à temps plein plus de 3 ans

    Avantages

    Smart client and project management people. Ability to work from home. Relatively flexible hours.

    Inconvénients

    Incompetence and lack of vision of senior management/board. Poor inter-office/team coordination and collaboration.

    Conseils à la direction

    Listen to your people. They often have a closer pulse on where the industry is going.

    TNS North America2017-02-21
  7. « Seems like the hard times never end... »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Employé anonyme à Horsham, PA
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    N'approuve pas le PDG

    J'ai travaillé chez TNS North America à temps plein

    Avantages

    Smart, hard working colleagues. Work from home flexibility. Staff includes a lot of experienced researchers who openly share their knowledge. Branded research solutions are OK. Global capabilities.

    Inconvénients

    Assembly line mentality. Management views employees as just "cogs in a wheel". Organization is too top heavy. Many rounds of layoffs have left a lot of "chiefs" but not too many "Indians". Working 50+ hours/week is the expectation.

    Conseils à la direction

    Hire someone with experience in the market research business to run the company. Acknowledge that your employees are some of the best in the business but you're decisions and disregard for them sucks the passion and interest right out of them.

    TNS North America2017-01-21
  8. « In Change »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Senior Associate à Horsham, PA
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez TNS North America à temps plein plus de 10 ans

    Avantages

    As a former leader in the industry the employee form a family bound that allows for team work across departments.

    Inconvénients

    Under its parent company TNS's growth in North America is stagnated. Out sourcing more work to India has create downsizing in several departments.

    Conseils à la direction

    Your employee are have bee dedicated - take care of those that remain. Train all in the newer methodologies of Market Research data collection - aka Social Media Technologies.

    TNS North America2016-12-21
  9. Utile (3)

    « Down the tubes they go.... »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
     à Norwalk, CT
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    N'approuve pas le PDG

    J'ai travaillé chez TNS North America à

    Avantages

    Global capabilities and resources are somewhat good.

    Inconvénients

    Horrendously incompetent leadership at all levels of the firm. Important strategic decisions are made by people with no knowledge of how the business works. Constantly laying off people doesn't fix the company's revenue problems.

    Conseils à la direction

    Get it together folks! Leadership needs to start holding senior management accountable for their ineffectiveness. TNS is really losing its luster and clients recognize it. It's unfathomable that the firm can tout the ability to help clients grow and be successful when TNS leadership can't even do it themselves. Start fresh in your HR department and clean house!

    TNS North America2016-10-15
  10. « Vice President »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Employé anonyme à San Francisco, CA
    Recommande
    Point de vue négatif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez TNS North America à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Great working environment. People supportive within and across departments to help you get your job done and meet the clients' need. Great thought leadership, ample opportunities for training, and supportive direct management.

    Inconvénients

    There seems to be a lot of reorganizations, and restructuring.

    TNS North America2016-08-16
85 avis trouvés