Dewberry- Mid-Sized National Company | Glassdoor.fr
  1. « Mid-Sized National Company »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Staff Engineer 
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Dewberry à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    The resources and leadership of a national company.

    Inconvénients

    Slow moving fixes and disjointed practices

    Dewberry2020-02-21
  1. « Great Opportunity »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Marketing à Tulsa, OK
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Dewberry à temps plein depuis plus de 5 ans

    Avantages

    Dewberry is a great family-owned business that offers a culture of integrity and growth.

    Inconvénients

    None I can think of...

    Dewberry2020-02-11
  2. « Honest Experience at Dewberry as a Geospatial Analyst »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Geospatial Analyst à Tampa, FL
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    N'approuve pas le PDG

    Je travaille chez Dewberry à temps plein depuis plus de 3 ans

    Avantages

    Benefits and the opportunity to pack a box to move to another company.

    Inconvénients

    Lack of transparency and follow through. The raises are actually insulting, especially after speaking with colleagues on the same level. The project managers are the only ones that receive recognition and raises. There is virtually no feedback to analysts on how they are doing until it has become a larger issue. Lastly, there is a lot of drama throughout the office. If your quality was needing improvement, you would only hear this from someone on your level. Management should communicate the efficiency of employees discretely. Very rarely are opportunities available, and if they are, most people do not hear about them. Dishonesty.

    Continuer à lire
    Dewberry2020-03-17

Découvrez plus d'avis sur Dewberry.