1. « Avis très positif »

    5.0
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Employé anonyme 
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Quadient à temps plein depuis plus de 10 ans

    Avantages

    Nombreux projets motivants, ambiance, convivialité

    Inconvénients

    RAS RAS RAS RAS RAS

  1. « Positive work place »

    5.0
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Sales 
    Recommande
    Point de vue neutre

    Je travaille chez Quadient à temps plein depuis plus de 5 ans

    Avantages

    Refreshing New leadership, Clear direction and employee centric

    Inconvénients

    Still too slow to transition our of Hardware mentality

  2. Utile (3)

    « Managers Chasing KPIs »

    2.0
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Field Service Engineer 
    Ne recommande pas

    Je travaille chez Quadient à temps plein depuis plus de 10 ans

    Avantages

    Flexible work schedule. Decent 401k plan.

    Inconvénients

    Where do I start? Service managers act like Lords protecting their fiefdoms. Most were grandfathered in after Quadient's massive purchase of dealerships. Zero chance for advancement unless you're related to a manager.

    Réponse de Quadient

    August 4, 2020Director, HR

    Thank you for sharing your thoughts with us. We value all feedback and are always looking to improve our work culture for our employees. KPI's are a critical tool we use to measure performance of our teams. Specifically, we use them to identify areas in which we can improve. It ensures we maintain our World Class customer service goals. Regarding the Field Service Career Path: we've just completed an exercise that considers the whole career trajectory of a Field Services Technician, outlining the process for promotion and skill sets required for promotion. This work is currently under review and should be released soon for implementation. Should you have any other thoughts around this topic, please feel free to reach out to us at: employeeexperience@quadient.com.

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