Rue Gilt Groupe- fun | Glassdoor.fr
  1. « fun »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Support Associate à Limerick, Limerick
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Rue Gilt Groupe à temps partiel depuis moins d'un an

    Avantages

    Great as everyday and every customer is different, CS have a lot of flexibility and are given responsibility regarding refunds etc

    Inconvénients

    a lot of pressure at the start

    Conseils à la direction

    better training , more time for CS out on the floor

    Rue Gilt Groupe2014-10-03
  1. « Great company »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Receiving à Shepherdsville, KY
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Rue Gilt Groupe à temps plein plus d'un an

    Avantages

    Easy work for a factory, pay was decent, a lot of opportunities to advance in company, lunch was provided once or twice a month.

    Inconvénients

    i couldn’t say there are any

    Rue Gilt Groupe2019-09-04
  2. Utile (2)

    « Service needs a lot of work »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Personal Stylist 
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Rue Gilt Groupe à temps partiel moins d'un an

    Avantages

    Was able to work from home which is a plus if you are a self starter. Management did a great job at making us feel like a team even though we worked remotely. Coworkers are really nice and always willing to help.

    Inconvénients

    The turnover rate is pretty high. The top stylists are treated differently than the rest of the pack (get more top tier clients etc). A system that keeps top stylists at the top and the rest of the stylists scrambling to try and make things work with the clients they have. There are a lot of issues with the way this service is structured (some are pretty obvious). Firing people every other month won’t fix it.

    Conseils à la direction

    Stop using stylists as scapegoats and focus on implementing changes to the service that may actually give it a fighting chance at longevity.

    Rue Gilt Groupe2019-09-11

Découvrez plus d'avis sur Rue Gilt Groupe.