Shopify- Customer success guru | Glassdoor.fr
  1. « Customer success guru »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Success Guru à Galway
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Shopify à temps plein moins d'un an

    Avantages

    Nice people, great benefits , good training and really thorough resources for doing the job

    Inconvénients

    Can be lonely working remote didn’t feel like I was friends with my coworkers that said everyone was really nice.

    Conseils à la direction

    Hard not to feel under pressure from trainer to go up to three chats

    Shopify2019-06-09
  1. Utile (1)

    « Challenging but Rewarding »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Expansion Pack à San Francisco, CA
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Shopify à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Great company culture, colleagues in SF are wonderful, regular travel opportunities, interesting problems to work on, growth opportunities, great benefits.

    Inconvénients

    Some internal politics and battles for resources (but I've seen much worse). It can be challenging to be a small US office of a large Canadian company but the HQ offices are getting better at remembering about us.

    Conseils à la direction

    I have high confidence in the way things are going.

    Shopify2019-06-14
  2. Utile (3)

    « The culture is great, the job not so much »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Success Guru à Remote, OR
    Ne recommande pas
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Shopify à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Most of the people in Guruland are amazing. Perks are okay and working from home is amazing.

    Inconvénients

    The job is ultimately a customer service one in which you have to support everything - Paypal, Google Analytics, Amazon...literally all the integrations available, not just the actual platform. Worse though is the difficulty in switching roles - if you're hired as a guru and want to move to a support position, you can pretty much forget it unless you're up for some serious remote networking. Despite claims to the... contrary, this company is not a meritocracy.

    Dérouler

    Conseils à la direction

    Make it easier for staff experienced in the platform to switch roles - no one wants to do customer service forever.

    Shopify2019-07-16

Découvrez plus d'avis sur Shopify.