Questions d'entretien chez Atos

Recruteur14%
2.7

Entretien en vedette

J'ai passé un entretien chez Atos

Not bad, The interviewer was great. The recruiter always stay in touch and wont rush you to answer. Peace and nice environment when conducting the interview session. Overall, it was an good experience and I really want to give the high rate to the recruiter.

• Tell Me About Yourself. How Did You Hear About This Position? Why Do You Want to Work at This Company?

J'ai passé un entretien chez Atos

NICE PPL . GOOD EXPERIENCE.Not tough but I has nervous a bit.GOOD PPL IN MY EXPERIENCE. That's it. Neat and clean .nice good af. Do your background research. Be polite to everyone. Watch your body language. Watch your real language. Review your own resume.

J'ai passé un entretien chez Atos

Entretien technique pertinent, avec des tests qui reflectent la vitesse de resolution des problèmes. Niveau de communication et negotiation. Gestion du stress et utilisation des outils. Respect des délai et capacités de travail à distance.

J'ai passé un entretien chez Atos

Plusieurs entretiens avec les personnes de ta future équipe: collègues, supérieur hiérarchique. Les questions sont générales sur le parcours . Ensuite il y a une discussion pour expliquer le poste et voir si cela colle avec le profil

J'ai passé un entretien chez Atos

whole interview has gone smoothly . I mean there is no difficult in any questions .Actually I got lady HR starting itself she said dont be nervous be free .

• what is Automation? what do you know about atos? All general topics by end

Atos

Candidat anonyme à un entretien, Mumbai

J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 6 jours. J'ai passé un entretien chez Atos (Mumbai) en Oct 2021

I gave aptitude test first. Then technical interview round were held followed by hr round. It was good. The interview round was good. They asked questions on oops, javascript, python.

J'ai passé un entretien chez Atos

Kennenlernen, danach wurde ein Text ausgeteilt für den man wenige Minuten Zeit hatte diesen zu lesen und sich die wichtigsten Key Facts zu notieren. Danach Vortrag dieser (ohne Spickzettel). Anschließend wird die Gruppe halbiert und eine Gruppendiskussion geführt. Dritter Teil war das Einzelgespräche gefolgt von dem abschließenden Assessment Center Test, den man bereits online gemacht hatte, um die Ergebnisse zu validieren.

J'ai passé un entretien chez Atos

I had to make a presentation about myself and to respond in 6-8 minutes to a question that they gave me. I also had to prepare the answers for some pdf that they gave to me by e-mail.