Questions d'entretiens pour le poste de Entry Level Engineer chez Burns & McDonnell | Glassdoor.fr

Entretiens chez Burns & McDonnell

Entretien de Entry Level Engineer

J'ai postulé via un recruteur. Le processus a pris +4 semaines. J'ai passé un entretien à Burns & McDonnell.

WebCam interview in which various questions were asked but you had plenty of time to review the question before answering. You also had one chance to "do over" a question if you aren't satisfied with your answer.

Autres avis d'entretien pour Burns & McDonnell

Entretien de Entry Level Engineer

J'ai postulé via un établissement de l'enseignement supérieur ou universitaire.. J'ai passé un entretien à Burns & McDonnell.

Asked for resume, cover letter, unofficial transcripts, letters of rec, etc any relevant documents. Then had a video interview. Then got completely gosted. Tried emailing and calling them multiple times. Left the guy a voicemail then a min later he called me back it range once before he hung up, I called him back and it went to voicemail again. Very unprofessional.