Questions entretien Customer Service chez Commonwealth Bank of Australia | Glassdoor.fr

Questions entretien Customer Service chez Commonwealth Bank of Australia

Entretiens chez Commonwealth Bank of Australia

6 Avis sur les entretiens

Expérience

Expérience
83%
17%
0%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
83%
17%

Difficulté

2,4
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile

 

Entretien de Customer Service

Employé anonyme
Offre acceptée
Expérience positive
Entretien facile

Candidature

J'ai postulé en ligne. J'ai passé un entretien à Commonwealth Bank of Australia.

Entretien

digital interview provide by commonwealth bank
need to prepare for the interview questions like why do you choose cba, why do you think you can fit this role

I am wondering the perfect answer from glass door.

Questions d'entretien d'embauche

Autres avis d'entretien pour Commonwealth Bank of Australia

  1. Utile (1)  

    Entretien de Customer Service

    Candidat à l'entretien anonyme
    Aucune offre d'embauche
    Expérience positive

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. J'ai passé un entretien à Commonwealth Bank of Australia en juin 2019.

    Entretien

    Really fast interview process from answering the personality questions through to the video interview. Invited to attend a group interview a week later where there were around 20 other candidates. We participated in a group activity then split up to have one on one interviews with the team managers.

    Questions d'entretien d'embauche


  2. Utile (4)  

    Entretien de Customer Service

    Candidat à l'entretien anonyme
    Aucune offre d'embauche
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. J'ai passé un entretien à Commonwealth Bank of Australia.

    Entretien

    Applied online through Commonwealth website. Heard pretty much straight away back from them, did online questions before doing digital interview. No need to stress about that. Now awaiting group interview stage.

    Questions d'entretien d'embauche

  3.  

    Entretien de Customer Service

    Candidat à l'entretien anonyme
    Aucune offre d'embauche
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. J'ai passé un entretien à Commonwealth Bank of Australia.

    Entretien

    I applied online, followed by an online assessment. Next was the Digital interview. Now waiting for the results for that. Its been about a week. Online assessment was quite straightforward. Basic questions about sales and customer service. This was followed by a money counting session. This was timed (5 min). Digital interview was a little daunting. This was my first instance.

    Questions d'entretien d'embauche


  4.  

    Entretien de Customer Service

    Candidat à l'entretien anonyme
    Aucune offre d'embauche
    Expérience neutre
    Entretien facile

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 4 jours. J'ai passé un entretien à Commonwealth Bank of Australia en août 2016.

    Entretien

    Applied online, received an immediate request to do online testing, next day received an email asking to do digital interview. Simple process, however I felt it was harder to relax watching yourself and no person to speak with. The next stage seems to take longer, still waiting for my online status to change.

    Questions d'entretien d'embauche


  5.  

    Entretien de Customer Service

    Candidat à l'entretien anonyme - Brisbane (Australie)
    Aucune offre d'embauche
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

    Candidature

    J'ai postulé en personne. Le processus a pris 3 semaines. J'ai passé un entretien à Commonwealth Bank of Australia (Brisbane (Australie)) en janvier 2016.

    Entretien

    Online assessment, digital interview and then face to face interview . Online assessment was fairly easy, only a couple of mins given per question for digital interview , be prepared questions about the company

    Questions d'entretien d'embauche


Ne manquez aucun emploi que vous aimez
Ajoutez un CV pour postuler facilement à des offres depuis n'importe où. C'est simple à configurer.