Questions d'entretiens chez De Kleine Consultant | Glassdoor.fr

Moyenne
Facile

Entretiens pour les meilleurs postes chez De Kleine Consultant

Voir plus

Avis sur les entretiens d'embauche

Filtrer

Filtrer

Trier: PopulairesDateDifficulté

Entretien de Strategy Consultant

Employé anonyme - Rotterdam (Pays-Bas)

Candidature

J'ai postulé en ligne. Le processus a pris +1 semaine. J'ai passé un entretien à De Kleine Consultant (Rotterdam (Pays-Bas)) en février 2016.

The interview process had 3 stages:
    1. Submit application files (cover letter, cv, etc.)
    2. First interview with current consultants with personal/behavioural interview, guesstimate, graph analysis and case
    3. Second interview with directors - depends on your weak points during the first interview and those will definitely be tested again during this second interview

Questions d'entretien d'embauche

• What are the costs of cleaning every single (traffic) sign next to all highways in the Netherlands?   1 réponse

Entretien de Junior Consultant

Candidat à l'entretien anonyme - Amsterdam (Pays-Bas)
    Offres d'embauche déclinées
    Difficulté moyenne

Candidature

J'ai postulé via une recommandation d'un employé. Le processus a pris 5 jours. J'ai passé un entretien à De Kleine Consultant (Amsterdam (Pays-Bas)) en avril 2013.

Entretien

Het interview was kort en erg aangenaam. bij mijn interview waren twee werkenemers aanwezig. Het interview bestond uit een tweetal case vragen en vragen die over je persoonlijke prestaties en eigenschappen gingen. Ze gaven je veel tijd en hulpmiddelen om op gang te komen. Over het algemeen een hele goede ervaring en een leuk bedrijf.

Employé anonyme
    Difficulté moyenne

Candidature

J'ai postulé via un établissement de l'enseignement supérieur ou universitaire.. Le processus a pris 2 semaines. J'ai passé un entretien à De Kleine Consultant.

Entretien

Eerst worden alle cv's bekeken en de beste worden geselecteerd om op interview te komen. Het interview is net als bij een echt consultancy bedrijf met een case waar de competentie van de solicitant wordt getest. Het eerste gesprek duurt 1 uur. (20 minuten persoonlijke informatie en 40 min case). Na de eerste ronde krijg je dezelfde dag nog een telefoontje om te laten weten of je naar de tweede ronde mag. Deze ronde is volledig gericht op je persoonlijkheid.

Questions d'entretien d'embauche

• Als je een slechte karaktereigenschap kon wisselen voor een goede eigenschap die je niet hebt, wat zou het zijn?   Répondre à cette question

Entretien de Consultant

Employé anonyme - Amsterdam (Pays-Bas)

(Traduit de l'anglais)

Candidature

J'ai postulé via un établissement de l'enseignement supérieur ou universitaire.. Le processus a pris une semaine. J'ai passé un entretien à De Kleine Consultant (Amsterdam (Pays-Bas)) en novembre 2011.

Entretien

Er zijn verschillende fases. Meestal bestaat het uit 2 rondes, de eerste om motivatie, analytische vaardigheden, begrip van consultancy en numeriek redeneren te testen en natuurlijk of je goed bent in het oplossen van zaken. De twee ronde wordt meestal aangemerkt als "sociale ronde", waar wordt gekeken of je past in de organisatie. Ben je een aardig iemand om mee om te gaan? Laat zien dat je van sociale interactie houdt en tijd doorbrengen met andere mensen. Plezier is het meest belangrijke dat je uit deze baan zult krijgen.

• Hoeveel ping-pong ballen passen er in een middelgrote auto?   2 Réponses

Employé anonyme

Candidature

J'ai postulé en ligne. J'ai passé un entretien à De Kleine Consultant.

Entretien

Pittig, maar goed begeleid. Via de e-mail werd mij ruim van tevoren nuttige informatie verschaft waarmee ik de verschillende onderdelen van de sollicitatie (o.a. SMART vaardighedentest, guesstimate en gestructureerde case analyse) goed kon voorbereiden.

Questions d'entretien d'embauche

Ne manquez pas la possibilité d'obtenir un emploi que vous adoreriez