Questions entretien Shift Manager chez Domino's | Glassdoor.fr

Questions entretien Shift Manager chez Domino's

Entretiens chez Domino's

2,7

Entretien de Shift Manager

Employé anonyme - Chennai (Inde)

J'ai postulé via un établissement de l'enseignement supérieur ou universitaire.. J'ai passé un entretien à Domino's (Chennai (Inde)) en novembre 2018.

G. D and palne interview , situation handling, basic questions about food quality. If you have worked in hotel or in quick service resturant then the interview round will be a cup of tea for you.

Autres avis d'entretien pour Domino's

Entretien de Shift Manager

Employé anonyme - Calcutta (Inde)

J'ai postulé via un établissement de l'enseignement supérieur ou universitaire.. Le processus a pris 2 jours. J'ai passé un entretien à Domino's (Calcutta (Inde)) en septembre 2010.

3 round of interview process, good hr dpt, good hr policies, u can incash ur leave, good intraction when hiring, good planning for employee growth.

• why should you work when planning is hiden?
      why should you spend time when their is no value?
      why should you work for a company where is no specified planning for promotion?   1 réponse

14000 per month

Entretien de Shift Manager

J'ai postulé via une recommandation d'un employé. Le processus a pris une semaine. J'ai passé un entretien à Domino's en novembre 2008.

Easy