Questions entretien chez ISM eCompany | Glassdoor.fr

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile

Entretiens pour les meilleurs postes chez ISM eCompany

Voir plus

Entretien de Facilitair Manager

Candidat à l'entretien anonyme - Rotterdam (Pays-Bas)
    Aucune offre d'embauche
    Difficulté moyenne

Candidature

J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 2 semaines. J'ai passé un entretien à ISM eCompany (Rotterdam (Pays-Bas)) en juin 2019.

Entretien

Eerste gesprek telefonisch, gesprek met HR op kantoor vervolgens gesprek met de Manager op kantoor met hierin een presentatie van de business case welke je van tevoren moest voorbereiden en uitwerken van de desbetreffende functie.

De gesprekken heb ik als heel prettig ervaren.

Entretien de HR/Recruitment

Candidat à l'entretien anonyme
    Aucune offre d'embauche
    Expérience négative
    Entretien dificile

Candidature

J'ai postulé en ligne. J'ai passé un entretien à ISM eCompany.

Entretien

Eerst een telefonische intake, het maken van een assessment en daarna een eerste interview. Na het eerste interview gehoord dat ik door was naar de tweede ronde, de businesscase. Helaas was de business case ontzettend moeilijk voor een junior. Na de business case zou ik door gaan naar de CEO, helaas werd ik afgewezen op iets wat ik in de eerste twee gesprekken ook al meerdere malen heb aangegeven.

Ik heb er het gevoel aan overgehouden dat ze niet eerlijk durven zeggen waarom iemand niet door mag naar de laatste ronde en ze maar een makkelijke smoes bedenken om dit duidelijk te maken..

• Het presenteren van een businesscase   1 réponse
  3. Utile (1)

Entretien de Business Development Manager

Employé anonyme - Rotterdam (Pays-Bas)
    Offre d'embauche acceptée
    Entretien facile

Candidature

J'ai postulé via un établissement de l'enseignement supérieur ou universitaire.. Le processus a pris 2 jours. J'ai passé un entretien à ISM eCompany (Rotterdam (Pays-Bas)) en janvier 2014.

Entretien

You can find the openings on their website. They you apply via email. And then you do a screen call with HR. If you pass then you sit with your 'to-be' boss. It was a relatively quick process. They are direct to the point and let you know very quickly whether you get the job or not.

• General background and explanation of specific sales experience.   1 réponse

Entretien de Human resources medewerker

Employé anonyme - Rotterdam (Pays-Bas)
    Offre d'embauche acceptée
    Difficulté moyenne

(Traduit de l'anglais)

Candidature

J'ai postulé en ligne. Le processus a pris +2 semaines. J'ai passé un entretien à ISM eCompany (Rotterdam (Pays-Bas)) en février 2013.

Entretien

Ik solliciteerde in het weekend voor de baan van HR assistent bij ISM eCompany en ik kan zeggen dat ik echt hou van de manier van communiceren met de recruitment afdeling. In het begin van de week werd ik gebeld voor een gesprek in de prachtige Van Nelle fabriek in Rotterdam. Eerst had ik een gesprek met een personeelsmanager, in mijn geval de HR manager. We spraken over mijn carrière, opleiding, mijn vaardigheden en dingen die ik kan ontwikkelen. Daarnaast hadden we het over ook over mijn ambitie, wat ik fijn vond aan de organisatie en hoe ik binnen het bedrijf kon groeien.
    Na het eerste gesprek kreeg ik binnen een week feedback, wat ik erg waardeerde. Ik werd uitgenodigd voor een tweede gesprek met één van de bedrijfsleiders en we hadden een informeel gesprek. Hij stelde ook wat vragen over de baan. In minder dan een week werd ik gebeld met het bericht dat ik was aangenomen, ik werk nu nog steeds bij dit bedrijf. Het kantoor is heel bijzonder en de mensen zijn erg vriendelijk en open.

• Zakelijke gevallen als:

- Hoe ga je de vacature van <functienaam> opvullen?

- Wat ga je doen als er niemand solliciteert?

- Wat is jouw strategie binnen <aantal jaren> jaren?   Répondre à cette question

Ne manquez aucun emploi que vous aimez