Questions d'entretiens chez LoQutus | Glassdoor.fr

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile

Entretiens pour les meilleurs postes chez LoQutus

Voir plus

Entretien de HR

Employé anonyme - Gand (Belgique)
    Offre d'embauche acceptée
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

Candidature

J'ai postulé via un recruteur. Le processus a pris 4 semaines. J'ai passé un entretien à LoQutus (Gand (Belgique)) en juillet 2017.

Entretien

Na een inleidend gesprek met een recruiter, 2 f2f gesprekken gehad met toekomstige manager en collega. Daarna ook nog met andere Collega gebeld om bedrijfscultuur wat na te vragen. Vnl. relevante ervaring werd er afgetoetst en gechallenged.

Questions d'entretien d'embauche

Entretien de Functional Analyst/Project Manager

Candidat à l'entretien anonyme - Gand (Belgique)
    Aucune offre d'embauche
    Expérience négative
    Entretien facile

Candidature

J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 1 jour. J'ai passé un entretien à LoQutus (Gand (Belgique)) en septembre 2019.

Entretien

We hadden een telefonische afspraak om 16u30. Pas om 17u werd ik opgebeld. De enige woorden die ik te horen kreeg is dat ze een beetje te laat was en of ik enkele minuten had. Van een verontschuldiging voor te laat te zijn geen sprake.
    Van sollicitanten wordt verwacht dat ze op tijd zijn. Evenveel mag verwacht worden van contactpersonen waar die sollicitant een afspraak mee heeft.

Ik heb mevrouw gemeld dat ik hiervoor geen tijd had, dat ik stiptheid toch wel apprecieer en dat ik niet dacht dat het bedrijf een goede match voor mij was. Verder heb ik haar een prettige dag gewenst...

U bent verantwoordelijk hoe uw bedrijf overkomt naar sollicitanten toe aangezien u het eerste contact bent. Zorg er dan ook voor dat dit ook niet negatief is.

Questions d'entretien d'embauche

• Of ik 5 minutjes had zonder te excuseren dat ze te laat was.   1 réponse
Ne manquez aucun emploi que aimez