Questions d'entretiens chez Universitair Medisch Centrum Groningen | Glassdoor.fr

Questions d'entretiens chez Universitair Medisch Centrum Groningen

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile

Entretiens pour les meilleurs postes chez Universitair Medisch Centrum Groningen

Voir plus

Entretien de PhD

Employé anonyme - Groningue (Pays-Bas)
    Difficulté moyenne

Candidature

J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 2 jours. J'ai passé un entretien à Universitair Medisch Centrum Groningen (Groningue (Pays-Bas)) en janvier 2014.

Entretien

1. Interview - consisted of several professors.
    2. Followed by preparing for a presentation on a research paper published by the department. Presentation included post-doc, phd student and professor.
    Waited for a day to receive the final verdict. Interview varies from department to department.

Difficulté moyenne

Candidature

J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 2 semaines. J'ai passé un entretien à Universitair Medisch Centrum Groningen en mai 2011.

Entretien

The first step is interviewed by superior , need you to describe the previous job function , it would be checked your relative experiences and your personality .
    The second step is phone-interviewed by group superiors , it would be checked your willing , reasons for joining their team .

Entretien de Onderzoeker

Employé anonyme - Groningue (Pays-Bas)
    Entretien dificile

(Traduit de l'anglais)

Candidature

J'ai postulé en personne. Le processus a pris 1 jour. J'ai passé un entretien à Universitair Medisch Centrum Groningen (Groningue (Pays-Bas)).

Entretien

Er was een vacature. Een oud-collega stelde mij op de hoogte. Ik werd uitgenodigd voor een gesprek met de verantwoordelijke. Het interview bestond uit een grondige analyse van mijn vroegere activiteiten; Ik werd gevraagd om uit te leggen waarom ik koos voor mijn vorige banen, en waarom ik ze achterliet. De positie waar ik voor solliciteerde, vereiste bepaalde vaardigheden op het gebied van onderzoek. Het tonen van mijn vorige publicaties, en het uitleggen van de connectie was genoeg om de nieuwsgierigheid van mijn interviewer bevredigen.

Questions d'entretien d'embauche

• De meest kritische en uitdagende vraag ging over mijn motivatie, wat mij “vooruit brandde”(als er zoiets was). Achteraf gezien was mijn antwoord misschien te breed ("extraheren van waardevolle informatie uit data, alle data"), maar het was zeker ondersteu   Répondre à cette question

Négociation

Wat mij zorgen baarde was de verhuizing voor mijn familie. De werkgever bood het aan om te kosten voor het vervoer van al onze bezittingen (meubels, boeken, alles) te vergoeden.

Ne manquez aucun emploi que aimez