Questions d'entretiens - Customer service representative | Glassdoor.fr

Questions d'entretiens - Customer service representative

256

Questions d'entretien de customer service representative partagées par les candidats

Le top des questions d'entretien

Trier: PertinencePopulaires Date

What would you do if a customer is angry about you on call?

3 réponses

Don't frighten him although he deserves a roundhouse kick to the liver.

I will let hime first say all what he want without any cut for his talks then i will apologies for him if my talks or way make him angry and will tell him that my responsibility is to make him happy and to get his best satisfaction

I'd tell him to calm down and explain clearly what the problem is. Then, I would apologize if there was any misunderstanding and offer him or her a solution that satisfies him/her as a client.

Avez-vous des questions sur l'entreprise ?

1 réponse

what's your computer broadwidth ?

1 réponse

They asked me if there was any situation in relation with a customer that I can talk about and where I had to solve a problem for instance

1 réponse

- Pourriez-vous présenter votre parcours professionnel ? - Qu'avez-vous pu comprendre de notre activité et du poste à pourvoir ? - Quelles sont vos motivations à rejoindre notre équipe ?

1 réponse

Quelles sont vos qualités et vos défauts ?

1 réponse

Comment vous positionner vous par rapport à vos collaborateurs

1 réponse

what's your biggest achievement?

1 réponse

Parcours, formation, expériences et connaissances d'Oodrive et de ses solutions ?

1 réponse
110 de 256 Questions d'entretien d'embauche

Consultez les questions posées en entretiens pour des emplois similaires