Bureaux de Merlin Entertainments à Chessington | Glassdoor

Chessington, Angleterre (Royaume-Uni) de Merlin Entertainments

Avis - Merlin Entertainments à Chessington, Angleterre (Royaume-Uni)

  • « Car park attendances »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - CAR PARK ATTENDANT - Chessington, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - CAR PARK ATTENDANT - Chessington, Angleterre (Royaume-Uni)
    Ne recommande pas
    Point de vue positif
    Aucune opinion sur le PDG

    Je travaille chez Merlin Entertainments à temps partiel (Plus d'un an)

    Avantages

    Taught me endurance due to long hours

    Inconvénients

    Non flexible work hours throughout

Voir les avis

Photos chez Merlin Entertainments à Chessington, Angleterre (Royaume-Uni)

Merlin Entertainments photo de : Our fantastic Pizza Chef

Offres d'emploi chez Merlin Entertainments à Chessington, Angleterre (Royaume-Uni)

salaires Merlin Entertainments Chessington, Angleterre (Royaume-Uni)

Salaires en £ (GBP)
Moyenne
Min.
Max.
2 salaires
Environ 6 £ - 8 £
6 £
8 £
Environ 6 £ - 8 £
6 £
8 £
Environ 6 £ - 8 £
6 £
8 £
Environ 6 £ - 8 £
6 £
8 £
1 salaire d'employé ou estimation
Environ 8 £ - 9 £
8 £
9 £
Environ 8 £ - 9 £
8 £
9 £

Entretiens - Merlin Entertainments à Chessington, Angleterre (Royaume-Uni)

Expérience

Expérience
50%
0%
50%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
100%

Difficulté

1,5
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile
  1.  

    Entretien de Rides and Attractions Host

    Employé anonyme - Chessington, Angleterre (Royaume-Uni)
    Offre d'embauche acceptée
    Expérience négative
    Entretien facile

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 2 semaines. J'ai passé un entretien à Merlin Entertainments (Chessington, Angleterre (Royaume-Uni)) en mars 2014.

    Entretien

    Group activities - performance critique is based on social skills. Groups are tasked with "coming up with a brand for a new ride" and describing it, something that is totally irrelevant to the actual job. Contrived ideas that show little understanding of good theme parks were encouraged as long as they got people chatting, seemed more of a discussion exercise. Not sure what this achieved when the job is about perseverance, efficient reactions and procedure standards in customer service areas.

    Then a lot of Merlin-related indoctrination, where we had to choose a Merlin value (from a group known as "The Merlin Way") and say why we embodied the Merlin Way. We had to do primary-school style tasks of arranging laminated words into a sentence that made the Merlin company slogan, and other patronising things.

    Then was a one to one session with a manager who asked a few generic questions, which didn't last long at all, before being asked to sign a piece of paper with your weekly availability.

    Questions d'entretien d'embauche

Voir les entretiens d'embauche