Présentation de Brightree

  • www.brightree.com
  • Peachtree Corners, GA
  • De 501 à 1 000 employés
  • 2002
  • Entreprise cotée en bourse
  • Solutions logicielles et réseau d'entreprise
  • Entre 100 et 500 millions de dollars US

ConcurrentsMcKesson, Allscripts
Créer une comparaison

You could say Brightree is a technology company. And that’s true. But Brightree is, at its heart, about people. We develop innovative, end-to-end technology solutions and services for people facing everyday challenges in the post-acute care industry. Brightree helps streamline ...
Mission : Provide the highest quality of software and customer service, while helping providers in the post-acute market maximize compliance, automate processes, generate more revenue and facilitate better patient care.

Avis des employés Brightree

3,8
67%
Recommandent à un ami
88%
Approuvent le PDG
Matt Mellott
Matt Mellott
35 évaluations
5,0
Ancien employé

« Excellente compagnie »

19 mars 2021 - Account Executive, Atlanta, GA

Avantages

Super entreprise pour travailler à long terme.

Inconvénients

Je n'ai aucun commentaire négatif sur le fait de travailler là-bas.
Voir les 141 avis

Diversité et inclusion chez Brightree

3,8
(12 avis)

Photos chez Brightree

+ Ajouter une photo
Photo de Brightree : [photoCaption]Photo de Brightree : [photoCaption]Photo de Brightree : [photoCaption]Photo de Brightree : [photoCaption]Photo de Brightree : [photoCaption]Photo de Brightree : [photoCaption]Photo de Brightree : [photoCaption]

Entretiens chez Brightree

Expérience
Positive61%
Négative25%
Neutre14%
Obtenir un entretien
Candidature en ligne52%
Recommandation20%
En personne12%
Difficulté
3,0
Moyen
DifficileMoyenFacile

  1. Entretien de Customer Service Representative

    Employé anonyme, Canada
    Aucune offre
    Expérience neutre
    Entretien moyen
    Candidature

    J'ai postulé via la recommandation d'un employé Le processus a pris 2 semaines. J'ai passé un entretien chez Brightree (Canada) en juil. 2020

    Entretien

    The interview was via a pre-recorded video asking questions (not sure if this is standard or COVID procedure), but it was almost more nerve-wracking than an in-person interview. There is obviously no conversation flow or way for them to pick up on positive vibes or anything so definitely lacking in that way, although I understand this is fairly normal now. Not sure if I performed poorly, but they cancelled their search a few weeks later (but on my profile site, it says I was "unsuccessful"). Kind of vague, although may be partially my fault for not following up.
    Entretien

    What are the top three qualities a person should have to be successful at customer service?

    Répondre à la question

Voir les 29 entretiens

Prix et récompenses de Brightree

  • Top 40 Fastest Growing Companies in the State of GeorgiaAssociation for Corporate Growth (ACG)2015
  • Fastest Growing Private Companies in AmericaInc. Magazine2014

FAQ Brightree

Toutes les réponses affichées proviennent directement d'avis Brightree et n'ont pas été modifiées.

Vous travaillez chez Brightree ? Partagez votre expérience !

Brightree logo
ou