Travailler chez Sensée | Glassdoor.fr

Présentation de Sensée

Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
De 501 à 1 000 employés
2005
Entreprise non cotée en bourse
Recrutement et sous-traitance
Ne sait pas / non applicable
Inconnu

Avis sur Sensée

3,4
StarStarStarStarStar
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recom­mandent
Approuvent le PDG
(aucune image)
Steve Mosser
51 Évaluations
  • Utile (2)

    « Nothing but good things to say about them. »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Customer Service Representative - Newcastle upon Tyne, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Customer Service Representative - Newcastle upon Tyne, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Sensée à temps partiel (Moins d'un an)

    Avantages

    Very flexible (subject to client requirements) as long as you book your shifts promptly. Training us great. I recently went live on a new account and the training was brilliant and covered pretty much everything needed. Colleagues are great, managers are fab. Yes, you are monitored, but if you're working, what does it matter? Its the same as any office - don't think just because you're working from home it's easy. I work harder now than when I was office based, but love that I finish work and I'm 10 seconds away from my living room.

    Inconvénients

    Nothing I can think of.

    Conseils à la direction

    Keep doing what you're doing. I love working for you.

Voir les 83 avis

Entretiens chez Sensée

Expérience

Expérience
57%
29%
14%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
100%

Difficulté

2,7
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile
  1. Utile (1)  

    Entretien de Customer Service Agent

    Employé anonyme - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
    Offre d'embauche acceptée
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 5 jours. J'ai passé un entretien à Sensée (Londres, Angleterre (Royaume-Uni)) en avril 2016.

    Entretien

    Complete the online application and then if that passed you get a one to one phone interview. If you pass that interview you are invited to a 2 - 4 hour virtual interview when the role is clearly explained to you and the clients available. You are given full information on each client and the role and then you complete some on line assessments. You then have a one to one interview with a manager and they view your working area. If you pass all the above you are matched to a client and offered a contract

    Questions d'entretien d'embauche

    • Common sense questions linked around customer services, your skill and abilities and also computer and keyboard skills   1 réponse
Voir les 7 entretiens d'embauche

Prix et distinctions de Sensée

  • Innovation Award for Service Virtualisation, Professional Planning Forum, 2013

Vous travaillez chez Sensée ? Partagez vos expériences

Sensée
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Cliquez pour noter
ou