Travailler chez TOPdesk | Glassdoor.fr

Présentation de TOPdesk

Delft (Pays-Bas)
Entre 501 et 1 000 employés
1993
Entreprise non cotée en bourse
Solutions logicielles et réseau d'entreprise
Entre 50 et 100 millions de dollars US par an
Inconnu

Avis sur TOPdesk

4,7
StarStarStarStarStar
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recom­mandent
Approuvent le PDG
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
101 Évaluations
  • « TOPdesk has elevated my live in a professional and personal way »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Account Manager - São Paulo, São Paulo (Brésil)
    Employé actuel - Account Manager - São Paulo, São Paulo (Brésil)
    Recommande
    Point de vue neutre
    Approuve le PDG

    Je travaille chez TOPdesk à plein temps (Plus de 3 ans)

    Avantages

    TOPdesk gives opportunities to all employees to develop their carreers, builting your strategy, applying your ideas, with responsabilities and trust. Of course we follow the major strategy but the point is that every ideas are heard and the best always win!

    Inconvénients

    With so much freedom, a carreer plan is not made and sometimes we feel lost. Even being able to guide our carreer, we need some ideas about the possibilities and plans.

Voir les 140 avis

Entretiens chez TOPdesk

Expérience

Expérience
88%
3%
9%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
43%
12%
12%
12
9
9
3

Difficulté

2,7
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile
  1.  

    Offre acceptée
    Expérience positive
    Entretien facile

    Candidature

    J'ai postulé en personne. Le processus a pris 2 semaines. J'ai passé une entrevue à TOPdesk en mai 2017.

    Entretien

    At a job fair they took in my CV, offered me an interview the next week. The interview itself was two people, one head recruiter from Manchester that was on a Skype call kind of thing and a team leader from London. Second interview was offered the same day. Interview had a lot of focus on educational choices ie, why my degree or why those subjects in gcse etc.

    Questions d'entretien d'embauche

Voir les 33 entretiens d'embauche

Prix et distinctions de TOPdesk

  • Best Employer - Personal Development, Satisaction, 2013
  • Best Employer, Satisaction, 2015

Vous travaillez chez TOPdesk ? Partagez vos expériences

TOPdesk
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Cliquez pour noter
ou