Avis sur Garmin | Glassdoor.fr

Glassdoor utilise des cookies pour améliorer votre expérience sur le site. En continuant, vous acceptez d'utiliser nos cookies. OK | En savoir plus

Avis sur Garmin

Dernière mise à jour : 20 février 2018
536 avis

Filtrer

Filtrer

Contrat PermanentTemps Partiel

3,8
StarStarStarStarStar
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recom­mandent
Approuvent le PDG
Garmin President and CEO Clifton Pemble
Clifton Pemble
218 Évaluations

536 Avis des employés

Trier: PopulairesÉvaluationDate

  1. « Pour ne jamais s’ennuyer »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Regional Sales Manager - Nanterre
    Employé actuel - Regional Sales Manager - Nanterre
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Garmin à plein temps (Pendant plus de 8 ans)

    Avantages

    Société ou tout est intégré de la conception, fabrication, marketing et même l’après-vente. Tournée vers l’innovation il n’y pas une année qui ressemble a une autre. Très bonne santé financière et faible turnover. Une équipe dynamique qui permet de progresser en skills et savoir faire pour peu qu’on se prenne un peu en main.

    Inconvénients

    Des lacunes RH a l’embauche comme a l’évolution des salaries qui se comblent petit a petit. Encore des manques de coordination internationales.


  2. « pour les passionnés »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    Ancien employé - Employé anonyme
    Ancien employé - Employé anonyme

    Avantages

    une ambiance familiale
    des produits pointus

    Inconvénients

    affinités importante avec les produits nécessaire


  3. « Great Company ! »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Regional Sales Manager - Paris
    Ancien employé - Regional Sales Manager - Paris
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Garmin en Contrat Permanent (Pendant plus de 3 ans)

    Avantages

    Fantastic products, innovative company, great colleagues and work environment.

    Inconvénients

    The hiring process takes a while.


  4. Ceci vous a été utile ? La communauté a besoin des contributions de chacun – Ajouter un Avis anonyme


  5. « Great Company »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Rémunération et avantages
    Employé actuel - Design Engineer I - Olathe, KS (États-Unis)
    Employé actuel - Design Engineer I - Olathe, KS (États-Unis)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Garmin à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Comfortable, friendly, good benefits, interesting

    Inconvénients

    Somewhat low pay. Benefits may make up for it.


  6. « Best small tech company to work for. »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Senior Software Engineer - Olathe, KS (États-Unis)
    Ancien employé - Senior Software Engineer - Olathe, KS (États-Unis)
    Recommande
    Point de vue positif
    Désapprouve le PDG

    J'ai travaillé chez Garmin en Contrat Permanent (Pendant plus de 5 ans)

    Avantages

    Excellent diversity of engineering problems. No matter what you want to work on - its there in the company.

    Inconvénients

    Compensation is low. Career progression was stymied.

    Conseils à la direction

    Do not have non-technical business people as engineering team leads - thats a pretty stupid idea.


  7. « Great Work/Life Balance »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Software Engineer - Olathe, KS (États-Unis)
    Employé actuel - Software Engineer - Olathe, KS (États-Unis)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Garmin à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Fair compensation, plenty of groups/clubs to join, great atmosphere, expanding, inter-department cooperation

    Inconvénients

    Not the best promotional system


  8. « Product Support Specialist II »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Product Support Specialist II - Olathe, KS (États-Unis)
    Ancien employé - Product Support Specialist II - Olathe, KS (États-Unis)
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Aucune opinion sur PDG

    J'ai travaillé chez Garmin en Contrat Permanent (Pendant plus de 5 ans)

    Avantages

    Great 401k package, Good paid time off system, Great discount on Garmin products, affordable health care packages, Bonuses for years spent with the company, 40 hr work week M-F so weekends off. Generally get a Christmas bonus. Generally put on a nice winter gala event with free alcoholic beverages.

    Inconvénients

    No path to move up the corporate ladder when working in product support. When I left they offered a tiered system to help with the lack of vertical movement. I had been there long enough I was slotted as a Product Support Specialist II. Was hard to get noticed by anyone in other departments because product support's building was in a satellite office roughly 20 mins away from main campus. Hard to get raises because you are told things are not performance based yet they were. Takes long time to fix issues over phone with P.N.D.'s (Personal Navigational Devices) specifically when most customers are not tech savvy to begin with. Was good working here the first couple of years but then with the advent of all free items on android and apple stores customers became very unwilling to be worked with and expected something for nothing. Constantly told you are the front line of defense and we are charged with up holding the Garmin name yet you are paid the least and have the hardest job. Constantly told by management this position is not a foot in the door position so you can work over at headquarters and have a good job but customer service is the career path chosen. Also they tout that vertical integration is waht they do yet they hire people from the outside to be in managment. Being a manager of customer service is not hard and should be awarded to someone who has been with the company for a long time. (managers tend to be lazy and they form a good ol' boy club and if you get on the bad side you generally aren't gonna go anywhere.)

    Conseils à la direction

    Figure out a way to pay your employees more. Stop hiring outside people to be customer service management and vertically integrate. Could stop doing the winter party and just use that as another bonus check.


  9. « Good experience but no advancements. If you work at the call center, you are NOT at Garmin. »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Product Support French - Olathe, KS (États-Unis)
    Ancien employé - Product Support French - Olathe, KS (États-Unis)
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Garmin en Contrat Permanent (Plus d'un an)

    Avantages

    Company perks and employee discounts. 401k contributions are good. Engineers get the best treatment. The call center is at a different address than the head quarters.

    Inconvénients

    No advancements unless you know somebody who knows somebody. Lots of expectations but very low pay. Mane changes in the organization but nothing that benefits the employees. Micromanagement among supervisor is a very common thing and highly valued by management.

    Conseils à la direction

    There are lot of call centers out there, what makes you better? Think about that.


  10. « Good Company Overall »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    Employé actuel - Product Support - Salem, OR (États-Unis)
    Employé actuel - Product Support - Salem, OR (États-Unis)
    Recommande
    Point de vue positif

    Je travaille chez Garmin à plein temps (Pendant plus de 5 ans)

    Avantages

    If you like customer service and identifying and solving problems, the support department is great.

    Inconvénients

    Vertical promotion is a bit tricky, but if you work hard and take care of the customer you'll do just fine.


  11. « Advanced engineer »

    StarStarStarStarStar
    Employé actuel - Employé anonyme
    Employé actuel - Employé anonyme

    Je travaille chez Garmin à plein temps

    Avantages

    Relatively high package salary in Taiwan

    Inconvénients

    Stuffy thinking logic, inflexible company culture


Affichage 536 de 601 avis
Réinitialiser les filtres