J'ai postulé via un établissement d'enseignement supérieur ou universitaire. Le processus a pris 3 mois. J'ai passé un entretien chez bp (Kuala Lumpur) en avr. 2014
Entretien
good fast and straight to the point
if they want you they want you if not dont bother begging
be honest and dont exaggerate because it will come back to you
my interviewers were kind people and treated me well for the year i was in BP