Heel slechte ervaring mee gehad. 4 keer oproepen naar gesprekken , tests. Alles was positief.
Daarna een telefoon gekregen dat ik niet weerhouden bent. Ik vond dit erg jammer andere bedrijven geven zelfs een vergoeding voor de tests, maar Sanofi helaas niet. Is zeer min voor zo'n grote bedrijf.