J'ai postulé via une autre source. J'ai passé un entretien chez Starbucks (Amsterdam) en sept. 2023
Entretien
Ze waren vergeten dat ik moest proefdraaien, ben naar huis gestuurd en heb nooit meer iets gehoort, ook niet na 2 mailtjes gestuurd te hebben. De sollicitatie zelf was dus niet heel moeilijk maar het management is dramatisch.
Questions d'entretien [1]
Question 1
Ze vroegen naar je ervaring en of je onder druk kan werken
J'ai passé un entretien chez Starbucks (Subang Jaya)
Entretien
Basically a short chat about my availability, my interest in the job, why I want to work there, how familiar I am with coffee and what my past experiences in hospitality were.
J'ai passé un entretien chez Starbucks (Londres, Angleterre)
Entretien
After applying online they invited me for an online interview that was a group interview then the next stage would have been a one to one digital interview over zoom.
Questions d'entretien [1]
Question 1
What's a difficult customer interaction you've had?
Easiest interview I've ever had. I was only asked 3 questions, 'tell me about yourself, what are your strengths & weaknesses, what is your availability?' Lasted about 10 minutes maximum