J'ai postulé en personne. Le processus a pris 2 semaines. J'ai passé un entretien chez ExxonMobil en avr. 2019
Entretien
2 gesprekken, telkens met iemand van HR en een technisch persoon. Er werden dus zowel technische vragen als meer human dynamics vragen gesteld. In de week na het laatste gesprek krijg je al feedback.
Questions d'entretien [1]
Question 1
Wanneer ben je als plant manager tevreden van je dag als je naar huis rijdt?