J'ai postulé via un établissement d'enseignement supérieur ou universitaire. J'ai passé un entretien chez ExxonMobil (Austin, TX) en sept. 2023
Entretien
It was a technical interview. I mostly spoke about my research and got a rundown of what the company does. It was about an hr max, It was not very behavioural